2008. október 17., péntek

Palotavárosi bemutató

Csütörtökön Palotavárosban az István Király Általános Iskolában tartottunk bemutató versenyt, Pózna Edit, Hites Viktor és én alkottuk a rendezi gárdát. A bemutatón 4 osztály, összesen, (az én számításaim szerint) 100 gyerek indult el, a kicsik általában három rövid pályát futottak le, de a nyolcadikosok között volt aki a következő órára sem ért be, mert még kereste a visszavezető utat az iskolához. Én kicsit késve értem oda, egyrészt borzaszó csúcsforgalom volt a városban, s ráadásul Palotavárosban sikeresen eltévedtem, ki gondolta volna, hogy a Kelemen Béla út ilyen kacifántos és a térképem ilyen régi? Kicsit hűvös, de jó idő volt. A verseny legjobban a harmadik, negyedik osztályosoknak tetszett. Megint volt két osztály egyszerre ez itt sem bizonyult sikeres megoldásnak, a gyerekek, így csak kevés pályát futhattak mert lassan értek vissza a térképek. A versenyt követően már gyorsabban kijutottam Fehérvárról így délután itt Baracskán a hallgatókkal nyugodt körülmények között meg írathattam a felmérőket.
Akit érdekel a térképek, itt jobbról a "versenytérképek_képek" feliratra kattintva megnézhetők.

Legközelebb 18-án szombaton lesz bemutató verseny a Velinszkinél (Kőkígyó) a térkép már most megnézhető.

Nincsenek megjegyzések: