2011. február 28., hétfő

Juniper Open spring 2011

No ez valami tavaszi verseny gondoltam az up. verseny program összeállításakor. Aztán a verseny reggelén induláskor a hótaposókat kellett előszedni. Kati a futóléceket is be akarta rakni, de lebeszéltem róla, kár volt.
A kő mentes homokon ennél a 8-10 cm hónál is lehetett síelni, de így maradtak az első napi középtávú pályák. Én rajtoltam a csapatból legkorábban (sőt kategóriámban elsőnek). Futás közben döbbentem rá, nem hívtam fel a többiek figyelmét, hogy 1:7500 méretarányú a térkép. Mind kiderült ez nem zavarta őket különösebben, bár mint mondták kicsit gyorsan jöttek a pontok (na ilyen a tájfutó relativitás). Ez a rádöbbenés azért kicsit megzavart, s hagytam magam mindenféle csapásokon az egyes pont mellé vezetni, szerencsére 100 méterre arrébb is volt egy pont, így ott megtorpanva, a ponttól délre levő töltésen helyrerakott A fiúk kicsit reggel fáradtnak látszódtak, Dani ennek ellenére nyert 4 átmenetet, igaz úgy féltávnál elvesztette a térképét, gondolom a dombok tömegvonzásának köszönhetően, mert ésszerű magyarázatot erre nem lehet adni. Ádám egyenletesen, és múlt heti betegsége okán lassan kezdett, majd tartotta a tempót. Kati és Zsuzsi is sikeresen győzte le a homokbuckák káoszát. Helyezésileg a nap legjobb eredményét Vanda produkálta aki nyerte az etapot. Igaz egy 150 méteres átmeneten ő is hibázott mintegy 5 percet, de mivel Rékát nem sokkal előbb befogta és a keverést egymást figyelve hozták össze, a végelszámolásnál ez nem volt gond. A nap végén Vanda 1., Réka 2. és egy szerb kislány harmadik - kicsit megnyugodtunk, főleg mi edzők.
Bár egy sikeres nap, és tegyük hozzá, azért itt a zsibongó bucka káosz között már végig menni is siker) a versenyzőket is megnyugtatja, a sok-sok edzést pályaelemzést nem érzi elvesztegetett időnek. A második nap 1:10000 méretarányú térképen folytatódtak a küzdelmek. Csapatunk kiegészült Jankával aki szombaton inkább egy szülinapi bulit választott a buckák azonosítás és számlálgatása helyett. Vasárnap a terep K-i részeivel is megismerkedhettünk, talán Dani és Zsuzsi ezt kissé túlzásba is vitték, én célszerűbbnek láttam volna ha rövidebb időt töltenek kint a pályán. Vanda kategóriájában elsőként indult, így nem volt kit befognia, nem biztos, hogy ezért de komoly keverés nélkül megoldotta a feladatot, nyerte a második napot, így összesített eredmények alapján egy I. hellyel gazdagodott.










Nincsenek megjegyzések: