2010. június 5., szombat

Fejér Megyei Középtávú és Váltó Bajnokság

Idén Pusztavámon a volt Úttörőháznál rendezte Somek a megyei középtávot és a váltót. A verseny 9 órás nullidővel került meghirdetésre, de Lívia eltévesztett egy útelágazást, majd mikor fordult felült a homokos úton, így rajt előtt még egy autó mentés is szerepelt az étlapon.Bár én mindenkit B pályára neveztem, végül nekem az egy kilométerrel hosszabb A pálya választása jutott. Jöttem is rajta valami 57 percet. Az iránymeneteknél állandón jobbra húztam, s az 5. pontot a meredekebb oldalban vártam ami jelentős időveszteség volt.

Vanda a B pályán indulva hamar befogta Danit, s aztán a 4-5 átmenetben együtt futottak el az egyik patakmedert útnak titulálva, hogy hol jártak valószínűleg rejtély marad, de végül helyre tették magukat és onnan komolyabb hiba nélkül jöttek.

A délelőtti középtávot követően a váltó rajtja előtt feltöltöttük az energiaraktárakat. Lehet nem a legjobb módját választottuk a dolognak, mert szalonnát sütöttünk kollektívan. A szalonna aztán főleg az első futóknál jelezte jelenlétét, de hát nem ment ez a verseny annyira vérre... Vanda velem, Lívia Katival alkotott egy csapatot, hogy meg legyen a dobogó a C pályákon indult még egy BEAC-os csapat is, akik első helyen váltottak, majd következtek Katiék. Vanda egy komoly hibázást követően a harmadik helyre hozta csapatunkat. Líviát hamar utolértem, intenzíven kereste az első pontját mikor találkoztunk. A BEAC váltóját már nem sikerült befogni, de a célig két percre csökkent a hátrányunk. Jó verseny volt, a mindenhol folydogáló patakok ellenére gyors pályákkal.


Nincsenek megjegyzések: